نظری: شوراها برآمده از اراده مردم و زمینه‌ساز حضور آنها در اداره امور هستند اینفوگرافی | شورای شهر مشهد به نمایندگی از مردم چه کرده است؟ ویدئو | نژاد حسین: هدف گذاری دقیق عمرانی در شورای ششم، یک خواست آگاهانه برای مردم بود ویدئو | منصوریان: نسخه مترقی فرهنگسراها با هدف رفع مشکلات مردم در شورای ششم ارائه شد ویدئو | علیزاده: افزایش بودجه مناطق کم برخوردار در شورای ششم امید آفرین بود ویدئو | ضمیری: شورای ششم پس از ۱۶ سال طرح تفصیلی مشهد را به سرانجام رساند ویدئو | دائمی: توجه ویژه به سلامت مردم، هدف شورای ششم در زمان آغاز فعالیت ما بود ویدئو | حسامی: چشم انداز ۲۵ ساله تامین آب مورد نیاز فضای سبز مشهد از پساب‌ها محقق خواهد شد ویدئو | حاجی بگلو: توسعه همه جانبه شهر با تاکید بر مناطق کم برخوردار را به انجام می‌رسانیم ویدئو | سلیمی: توسعه خانواده محور و حمایت از زنان سرپرست خانوار از سیاست های کلی شورا ششم است ویدئو | فرهمندی: در دوره ششم شورا شهر مشهد تلاش کردیم از نگاه های سطحی فاصله بگیریم بیشترین فوتی‌ تصادفات موتورسیکلت در مشهد مربوط به عابر و سرنشین است | کاهش ۵۰ درصدی سوانح رانندگی امکان پذیر است ویدئو | موحدیان: تامین منابع و اتمام پروژه‌های نیمه تمام از راهبرد‌های شورای ششم بود ظهوریان: پویش مشهد مهربان بیانگر ماموریت کلان اجتماعی شهرداری است تدوین سند طرح جامع مدیریت پسماند مشهد با همکاری دانشگاه فردوسی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد در نشست خبری: شورای ششم برای توسعه متوازن شهر هدف‌گذاری کرده است | نیمی از بودجه عمرانی شهرداری مشهد در اختیار مناطق کم‌برخوردار و حاشیه شهر است خط‌۳ متروی مشهد یکی از ایمن‌ترین ابرپروژه‌های کشور است مصدومیت ۵۰ نفر بر اثر سوانح رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) احداث پارک و فضای ورزشی مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری منطقه ۱۲ مشهد اولویت‌ مدیریت شهری مشهد استفاده از گیاهان خشک‌منظر برای فضاآرایی شهری است
سرخط خبرها

شهردار مشهد مقدس: همه برای میزبانی از زائران رضوی آماده شویم | شهروندان هر خانه را یک زائرسرا کنند

  • کد خبر: ۱۲۵۸۴۷
  • ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
شهردار مشهد مقدس: همه برای میزبانی از زائران رضوی آماده شویم | شهروندان هر خانه را یک زائرسرا کنند
سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس گفت: هر خانه را یک زائرسرا کنید، چرا که در هیچ حالت دیگر شرایط برای اسکان زائران فراهم نخواهد شد. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرفیت مشهد به اندازه خیل عظیم مشتاقانی که مشرف می‌شوند نیست.

گروه مشهد | شهرآرانیوز - سید عبدالله ارجائی در مانور خدمت دهه پایانی ماه صفر که در پایانه مسافربری مشهد برگزار شد، عنوان کرد: امروز وحدت خوبی در سطح استان و ملی برای خدمت به زائران امام رضا (ع) در حال شکل‌گیری است.

وی افزود: شهرداری مشهد در این فضای همدای محدودیتی برای خود متصور نیست. درست است که وظیفه ذاتی ما مسائل و مدیریت شهری است، اما در هر زیرساختی که دولت صلاح بداند کمک خواهیم کرد.

شهردار مشهد مقدس گفت: خط قرمز ما خدمت رسانی به زائر امام هشتم است و وظیفه ما ایجاب می‌کند تا آسایش تمام مردم را فراهم کرده و با ۳۰ هزار مستخدم امام رضا (ع) خدمت رسانی کنیم.

ارجائی بیان کرد: هر خانه را یک زائرسرا کنید، چرا که در هیچ حالت دیگر شرایط برای اسکان زائران فراهم نخواهد شد. آمار‌ها نشان می‌دهد ظرفیت مشهد به اندازه خیل عظیم مشتاقانی که مشرف می‌شوند نیست. به همه همشهریان عزیزم، مشهدی‌های بزرگوار، همسایه‌های آقا عرض می‌کنم آقا میهمان دارند؛ خیلی زیاد هم میهمان دارند. لطفا هرخانه را یک زائرسرا کنید.

وی گفت: در اکثر عرصه‌ها بدون حضور مردم ظرفیت استان و مشهد کافی نخواهد بود. از تمام تشکل‌های فرهنگی، نخبگان اجتماعی و تمام اقشار مردم خواهش می‌کنم به میدان بیایند و آبروداری کنند. امام رضا(ع) در شهر ما نباید غریب بماند و مشهدی‌ها باید ثابت کنند که امام رضا(ع) در مشهد غریب نیست. چالش های این حوزه تنها با مشارکت مردمی برطرف می‌شود.

حسن منصوریان نیز در این مانور خدمت اظهار کرد: فقط درصد قلیلی از مردم دنیا توفیق خدمت به زائران امام رضا‌(ع) را دارند. آنکه جارو در دست دارد و زیر پای زائران امام رضا(ع) را جارو می‌کند با تمام وجود و جایگاه خودش زیر پای علی‌بن موسی‌الرضا را جارو می‌کند. شما پاکبان‌ها خدمتی را پذیرفتید که شأن، جایگاه و نفسانی در کار نیست، خداوند نیز دنیا و هم آخرت را برای شما آماده کرده است و شما به این افتخار نائل شده‌اید.

وی افزود: حرم امام رضا(ع) یک اندرونی دارد که مخصوص اهل بیت و خانواده است و یک فضای بیرونی که مخصوص مهمانان‌ها و تجمع‌ها است. اندرونی امام رضا(ع) متولی و خادمانی دارد و حیاط خانه امام رضا (ع) برای شما است. فکر نکنید چون لباس شما مشکی نیست و کت بلندی ندارید، خادم نیستید.

منصوریان ادامه داد: شاکر باشید که از چند میلیارد نفر خداوند شما را آورده و به این جایگاه رسانده است. شما یا پدر و مادرهایی دارید که برای شما دعا کرده‌اند و نان حلال به شما داده‌اند یا کار خیری خودتان انجام دادید و فردی برای شما دعا کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->